2013. február 19., kedd

Colorful

Annyi jó ötletet látni a Pinteresten, csak győzze az ember megvalósítani! A scrap-könyváram is roskadozik a jobbnál-jobb, liftelésért kiáltó oldalakért, de bevallom, ritkán nyúltam hozzájuk mostanában. Most végre sikerült liftelnem Tara Anderson egyik oldalát. Tetszett, hogy a sok szürke-fekete mellett szinte sikít a kevés szín az oldalon - ezt nekem is ki kellett próbálnom! Nemkülönben meg gyönyörű a fényes fekete paca a matt sötétszürke oldalon, amit Ecolinnel pötyögtettem. Használtam még milliméterpapírt alátétként, kipróbáltam a struktúrpasztát és Marci gumikerekű traktorját tologattam rajta. A dudlis virágokat sem most csináltam, de már untam hogy mindig a kezembe akadtak és nincs helyük sehol. A színes körcikkek Flopsytól, a cím nemkülönben: a fotót a novemberi Photo a day -re fényképeztem, a téma "Something beginning with 'C'" volt - én Ceruzákat fényképeztem, de Flopsy a kommentben írta hogy 'Colorful Ceruzák' (hát igen, jobban vágja az angolt mint én). Szóval ez az oldal nem jött volna létre, ha nincs Flopsy és Tara Anderson. Köszönet érte!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése