2013. január 31., csütörtök

Scrapbook oldalak

Már megint jó régen nem írtam bejegyzést, van mit bepótolnom.
A scrap.hu- havi vázlatkihívásának másik vázlatával is elkészültem - talán még nem is volt ilyen, hogy sikerült mindkettőt teljesítenem. Igaz, ugyancsak egyszerű oldal.


Marci első évéből válogattam a képeket. Dorkáról korábban már készült egy hasonló témájú-elrendezésű oldal, így egyből eszembe jutott, hogy Marciról még nincs ilyen. Fekete kartont választottam háttérnek, némely képet pedig kiemeltem sárga alátéttel.

A másik oldal egy téli hangulat feldolgozása. Szép havas napjaink voltak, szeretem, ha esik a hó. A képet egy áruház Fő térre nyíló ablakából fotóztam, nagyon tetszenek az esernyők a hóesésben. A fotón két barátnő sétál, egyből kiszúrtam a szép türkiz esernyőjüket fehér hópelyhekkel pöttyözve. Az oldalon is ezt próbáltam tükrözni, a fotó fölé ugyanis egy átlátszó, domborított fóliát helyeztem, kicsit tényleg olyan, mintha esne a hó.


A harmadik oldal a legegyszerűbb, szerintem ennél minimalistább oldalt nem is lehet csinálni. De nekem nagyon tetszik így is. Gyönyörű kisfiam van, és imádom róla ezt a képet, még ha olyan szomorkás is rajta (mert nem kapott AZONNAL kürtöskalácsot). Nagyon tetszik ez az Echo park Dots&Stripes készlet. A szöveget betűsablonnal írtam, vastag és vékony filccel, lazasága kicsit oldja az oldal szigorúságát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése