2013. január 15., kedd

Project Life 1-2 hét.

Nem is tudom, hogy keveredtem bele a PL-ba. Láttam néhány szép albumoldalt, és remek ötleteket, elődöket találtam, akiktől lehet tanulni. Aztán a scrap.hu-n is elindult egy kezdeményezés, és azt vettem észre, hogy vettem két fociskártya gyűjtőalbumot abból a célból, hogy jó lesz Project Life-nak. Még tavaly láttam a suliban a srácoknál, és már akkor megfordult a fejemben, hogy jó lenne nekem is egy ilyen...
Úgy döntöttem, idén belevágok én is és ilyen formában dokumentálom majd az évet.
Az albumban 9 kis álló formátumú rekesz van, egyforma méretűek, én 9x6,5-re méreteztem a kártyáimat. 52 oldal van benne, majdnem kiad egy teljes évet, úgy gondoltam, hogy majd összevonok egyszer-egyszer 1-2 hetet, ha kevesebb dolog történik, hogy jusson hely mondjuk a tartalmasabb nyári időszaknak. A kiemelt témák, személyes kedvencek amúgy is 30x30-as méretben egy másik albumban kapnak helyet, szóval ez a Project Life  album amolyan képes napló lesz. A borító még nincs kész, majd menet közben megcsinálom azt is.
Mivel kész kártyáim nincsenek, minden egyes darabot méretre kell vágnom és egyedileg díszítenem. Egyelőre még kezdő vagyok a témában, de lelkes. Remélem kitart a lelkesedésem az év végéig.
Mutatom az első két hetet összefoglaló oldalakat: 

Project Life - 1. hét
Project Life- 2. hét

4 megjegyzés:

  1. Jópofa ez az album, és tetszik nagyon a kezdet! A kettévágott kép a kedvencem, az ötlet is, és az is, hogy ilyen nagyban került az albumba :)
    Az első alsó középső BH kártya még tőlem van? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öhömmm... még nem használtam fel belőle semmit, mert olyan szépek és sajnáltam. De most megörültem, hogy tudom használni őket, bár azt sajnálom hogy igazítani kell rajta.

      Törlés
  2. Én is a kettévágot kártyát imádom, de azt nagyon nagyon. Lesz kitartásod, tuti! VÁrom az oldalaidat!

    VálaszTörlés