2012. november 7., szerda

Mi a helyzet?

Tipitá gyors vázlatának köszönhetően a scrap.hu novemberi vázlat-kihívásának végre eleget tettem (legalábbis a felének). Annyira inspiráló mindkét vázlat, hogy szándékomban áll a másikat is megcsinálni. Most egy nagyon babás oldal született. Az egyik kedvenc képem Marciról ez a kacsintós fotó, születése után pár nappal már így hódította meg a női szíveket, azóta pedig még szívtipróbb lett. 


A címet a Jóbarátokból vettem, ez Joey csajozós szövege. Az alap világoskék strukturált karton, amiből a vázlatnak megfelelően kivágtam a köröket, majd újra visszaragasztottam a kieső darabokat, csak más helyre. A "lyukak" alá egy babás alátétpapírt tettem, valamint színes papírral, maradék textilből kivágott köröket ragasztottam az alapra. Tényleg nagyon gyorsan elkészültem vele, a végeredmény pedig igazi kisbabás pasztelles minimál lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése