2012. július 31., kedd

Minialbum


Yabo-s kör album az alapja ennek a minialbumnak, amit ajándékba készítettem. Holnapután Szekszárdra készülünk a barátainkhoz, akik kétévente járnak mifelénk, és a nagyon ritka találkozások ellenére mindig nagyon jókat tudunk beszélgetni, és a lányok is igazi barátnők lettek. Most mi viszonozzuk a látogatásukat, és az ajándékok mellé (Bebitől vásároltam néhány apróságot) készítettem ezt a minialbumot a tavalyi fotókból.
Minden gyerkőcnek szántam egy oldalpárt, az elsőn Luca szerepel, aztán következnek a sajátjaim. A közös kisvonatozásnak a Holdfényligetben és a Kalandváros-beli hintázásnak is szántam egy-egy oldalpárt, a végére a közös fotókat tettem. A fényképeket nem én csináltam, Réka képeiből válogattam. A fotókon kívűl Jovitól szerzett papírokat használtam és nagyon kevés díszítőt.

1 megjegyzés:

  1. Annyira jól mutatnak a fotók, hogy ilyen kör alakúra lettek vágva! Nekem tetszik - biztosan örülni fognak neki.

    VálaszTörlés