2012. július 16., hétfő

Layouts

A múlt héten ismét két oldallal sikerült bővíteni az albumomat. Azaz csak eggyel, mert időközben más sorsot szántam az egyik oldalnak.
Először a Dorkáról készült oldalnak álltam neki, még korábban előhívattam ezeket a homokban pózolós fotókat róla. Egyébként nem egy csajos típus, épp ezért különlegesek ezek a képek, ahol kivételesen a nőcis oldalát mutatja be. Nem is értem, honnan vette ezeket a pózokat... Egy lágyabb, nőiesebb, pasztelles, mégis színes színvilágot képzeltem el hozzá. A homok türkizéhez választottam a hátteret, Dorka fürdőruhájához a csíkos papírt. A hátteret kibillentettem, és a fotókat az oldal széléhez illetve a ferdékhez igazítottam. Maradék köröcskék kerültek rá dekorációként, valamint romantikus rózsák, amik merőben más stílust képviselnek, mint az oldal többi része, a színei azonban harmóniában állnak velük, és egyben megadják a lágyan nőies hangulatot is. A kis köröcskékhez még hiányzik egy nagyobb is: úgy érzem, a fotókat még jobban összefogná egy nagyobb, a  három fejet egybefogó, varrott kör. Ti hogy gondoljátok?


A másik oldal Marciról készült. Először dolgoztam nagy fotóval, a mérete 17*25 cm. Világosszürke strukturált karton a háttér, erre kerültek a manapság divatos hatszögek. A "Love it" feliratú hatszöget egy coredinations karton maradékából vágtam ki. A cím betűmatrica, mely szinte beleolvad a háttérbe, épp azt szeretem benne, hogy nem hangsúlyos. A fotóra még került egy Fodor Ákos idézet is. Most ez a kedvenc oldalam. Az hiszem, ez az első olyan oldalam is, amiről azt érzem, hogy minden a helyén van. Nem is az albumban a helye, hanem egy szép keretben a falon. 

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett mindkettő ! Lányos az egyik, fiús a másik. Nagyon tetszenek !

    VálaszTörlés