2012. július 6., péntek

 Don't panic!!!

 Április 28-án az ausztriai Marchenparkban (=Mesepark) ünnepeltük Dorka 7. szülinapját. Az egész család nagyon jól szórakozott a nem csak gyerekeknek szóló vidámparkban. Mindent kipróbáltunk, ami a gyerekek korának megfelelt (a hullámvasútat, az almakörhintát meg a katapultot  persze nem!). Ültünk rengeteg sínes járművön, vonaton, traktoron, malacon, vízen ringatózó kacsás körhintában, lecsúsztunk az óriáscsúszdán, célba lőttünk, tehenet fejtünk, rémüldöztünk a kísértetkastélyban, pancsoltunk a pancsolóban, és beültünk a polip karjaiba az óriás körhintán. Nekem legjobban a léghajós körhinta tetszett. A gyerekek életükben először ültek olyan körhintán, ami magasan a föld felett forgott körbe-körbe. Marci arcán eleinte rémület tükröződött, aztán már ő sem félt. Apa szédült egy kicsit és direkt ijedt képet vágott, a gyerekek jót nevettek rajta akkor és azóta is, ha meglátják róla a fotót.
Régóta kerestem a témához megfelelő elrendezést, aztán ezt a körcikkes megoldást választottam, szerintem nagyon passzol hozzá. A színek tökéletesen adják vissza a hangulatot. Ahogy azt már megszokhattátok tőlem, most sem vittem túlzásba a díszítést, csupán Yabo-gombok szolgálnak némi dekorációul. No meg a cím, amit újságbetűkből, betűmatricából és dekorgumi betűkből állítottam össze. És a házi chevron pecsét is kellett rá nagyon.
És íme az oldal:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett az oldalad!
    Most 24-én mi is ott fogjuk ünnepelni Miri 4 szülinapját! :)
    Örülök, hogy írtál róla, mert most már biztos vagyok benne, hogy jó választás!:)

    VálaszTörlés