2012. június 21., csütörtök

Mindjárt kettő

Hát, először is következzék a nagy bejelentés, amit elsősorban scrapbook-os társaimmal szeretnék megosztani: jelentem, visszatértem!
Magyarázkodni nem akarok a hosszú távollétem felől. Elég annyi, hogy az elmúlt év vége (tudom, régen volt már) kicsit sűrűre sikerült, elég sok mindent kellett teljesítenem, és szükségem volt a feltöltődésre. Jó fél éven át nem scrappeltem, bizonyára többeknek feltűnt a távolmaradásom. Ezúttal is köszönöm Jovi érdeklődését, és egyúttal bocsánatot is kérek tőle, amiért válaszra se méltattam. Ez idő alatt, bevallom, nem nagyon követtem, mi is történik a scrap.hu háza táján és scrapper körökben, bár időnként belekukkantottam a galériába. Jónéhány új arc érkezett,  sok örömteli esemény történt azóta. Utólag is hadd gratuláljak mindazoknak, akik összeházasodtak, babát várnak, vagy édesanyává váltak, sok-sok boldogságot kívánok mindnyájuknak!
Hát, jelentem, kipihentem magam, és szeretnék visszatérni a scrap-körökbe. Továbbra is bírkózom az időhiánnyal, és a kommentelés, fórumozás sem az erősségem, de újra alkotni... de jó lenne!!!

Kettő oldalt is hoztam nektek.
A gyerekek ritkán komolyak a fényképeken, Marci is mindig képeket vág, ha fotózzák, de itt olyan nagyfiúsan komolyan néz a kamerába, hogy ez a cím jutott eszembe. Időközben felkapott motívum lett a rombuszminta meg a chevron, úgyhogy dekorgumiból gyártottam is pecsétet és már kész is volt a fiús háttér. Ezen tényleg minden sk, a betűk, a fényképezőgép, a háttér, a felhők, a szív.

A másik oldal a szeptemberben már másodikos Dorkáról készült, egy digi oldalt lifteltem, nagyon tetszett az elrendezése. A chevron itt is befigyel, + egy kis pacázás.  Azt hiszem, mindkét oldal elég "Nóris" lett:  egyszerű, alig-alig kaptak díszítést.


 Elégedett vagyok velük.

1 megjegyzés:

  1. És teljesen jogosan! Szuper oldalak, könnyed, modern stílusban. Jó, hogy visszatértél :)

    VálaszTörlés