2012. január 20., péntek

Gyöngyözés

A húgom névnapjára készítettem ezt a láncos függőt: három különböző hosszúságú lánc, végein egy-egy gyönggyel. Egyszerű ujjgyakorlat, remélem tetszik majd neki.



Nemcsak a gyöngyök iránt mutatok érdeklődést, már ami az ékszereket illeti. Nagyon szeretem a különleges, egyedi darabokat, a horgolt fülbevalóimat imádom! Amikor megláttam ezt a Pinteresten, azonnal beleszerettem. Könnyed, nőies, finom, elegáns. Elkészítettem hát az én változatomat, ráadásul mindjárt kettőt is.

Az elsőt fekete tüllből, ő a" fekete özvegy":


A másodikat organza és tüll kombinációjából készítettem, ő egy igazi menyasszony:



Érdekes, nem? Szinte ugyanaz, mégis mennyire más jelentést hordoznak. Nektek melyik tetszik jobban? Viselnétek ilyet?

2 megjegyzés:

  1. A fehér is gyönyörű szép, de tényleg annyira ünnepélyes, menyasszonyos, hogy nem nagyon lenne ahová felvegyem. De a feketét bármikor ! Nagyon tetszik ! És a kis láncon függő gyöngyszemes is jöhet :-) Ügyes vagy!
    Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Végre tudok írni! Két napja próbálkozom! Ügyes vagy! Bármibe fogsz, jó lesz!! A rózsaszín garnitura nagyon tetszik!!!!! Jó bálozást!
    Nekem rengeteg fülbevalóm van, mert imádom őket. De kb. három éve nem hordok. Ilyen korszakaim vannak. Karkötő nélkül kis sem lépek a házból:)), de a fülbevalót néha hanyagolom.

    VálaszTörlés