2011. december 21., szerda

Soma album - KÉSZ!
1. rész

Elkészültem végre az albummal, amiből már korábban mutattam ízelítőt. Egy nagyméretű, 30*30-as, a Praktikerben olcsón vásárolt albumot töltöttem meg a megrendelőnek az unokaöccséről készült fotókkal - karácsonyi ajándék a nagyszülőknek. Ez kötötte le csaknem minden időmet, többek között emiatt nem jutott idő a megkezdett retro-album befejezéséhez, és a december daily albummal is foglalkozhattam volna többet. Kicsit megcsúsztam így is, nagyon sürgetett a határidő a végén, sokszor az ötletből is kifogytam, és teljesen el voltam keseredve. Közben jöttek-mentek az egyéb feladatok, újabb ötletek születtek, más megrendeléseknek kellett eleget tennem. Aztán meg rádöbbentem, hogy egy nagy készlet papír nem is lesz elegendő. Néha már untam a készletet, olyankor csináltam valami vidámabbat, ami jobban is illett a fotóhoz, meg hozzám is. Így meg az album nem lett egységes. De legalább változatos, van benne mindenféle, mindenkinek megtalálhatja a neki tetszőt: konzervatívabb, szolid és színes, vidám oldalak váltakoznak benne, saját és liftelt elképzelésekkel. Szóval nem volt egyszerű, de örülök hogy kész lett. Nem érzem annyira a magaménak, helyenként távol áll tőlem, és erőltetettnek érzem, de mivel nagyszülőknek készült, akiket nem is ismertem, gondoltam, eltérek a rám jellemző színes oldalaktól, megpróbálkozom más stílusban is alkotni. Sajnos, nem is mindig volt jó minőségű fotóm, és csak kevés infó állt rendelkezésemre. A férjem végignézte az egészet, mikor elkészült, szerinte könnyfakasztó ajándék... Remélem, tényleg az, várom a visszajelzéseket az ünnepek után.

A legelső oldal készült el majdnem utoljára. Remélem, egyből feltűnik, hogy szinte egy az egyben lifteltem, és felismerhető az is, kitől... mostanában nagyon a hat rám... Végül is ez lett az egyik kedvenc oldalam az albumban.




A második oldal:


3. oldal:

4. oldal:

5. oldal:

6. oldal:

A hetedik a dédszülőkkel:

Nyolcadik:

És a kilencedik:


Ez nagyjából a fele. Nemsokára jövök a következő részlettel.

1 megjegyzés:

  1. hú, micsoda tartalmas album! Tényleg sokat dolgoztál vele! De ugye Te is érzed, hogy megérte? :)
    A szívecskés oldal a kedvencem!

    VálaszTörlés