2011. december 3., szombat

December lapjai 3. - Alkotós blog-hop

Tudod, mit csináltál tavaly december 3-án? Emlékszel, mi került a karácsonyfa alá vagy mi volt az ünnepi menü? Mi volt a különleges tavaly karácsonykor és kik jöttek vendégségbe?
Aki belefogott a december napjait megörökítő albumba, az garantáltan tartalmassá és emlékezetessé teszi az ünnepre készülődést. Néhányan összefogtunk és az Alkotós bloggal együtt egy igazán különleges december naplóba engedünk nektek bepillantást. Blog-hop formában, amolyan virtuális adventi kalendáriumot nyújtunk át nektek, amelyben minden nap másvalaki blogján nyithatjátok ki a kis ablakot és találjátok meg saját december-oldalunkat. Réka és Hana már bemutatkozott, harmadikként én vagyok a szerencsés, aki megmutathatja Nektek 2011-es december naplója oldalát.

Íme, itt van a harmadikai lap:

Két réteg filcet, egy pirosat és egy fehéret varrtam össze pelenkaöltéssel. A pirosra került egy kis zseb, amit csipkével díszítettem, a dátumot egy dobókocka pöttyei ihlették.



A hátsó oldala fehér filc, néhány öltéssel készített egyszerű hópehellyel és készen kapható filc szarvassal.


És ezt az albumot fogom megtölteni lapokkal:


Az alapja Yabo négyzet album, a borítót vatelinnel és szép textillel vontam be.
A borító belső oldaláról egy részlet:


Advent második vasárnapján Veka vár benneteket valami izgalmas dologgal!
Szép hétvégét mindenkinek!

3 megjegyzés: