2011. december 12., hétfő

December daily és a mákos bejgli esete

Újra hozzám került a december lapjai-staféta.
Imádom a mákos bejglit. És imádok mindent, ami mákos: mákostésztát, rétest, gubát. Mégpedig nem másért, mint magáért a mákért, azaz a töltelékért.
Előfordul, még decemberben is, hogy tényleg nem történik semmi említésre méltó. Még javában folyik a munka, a szabadságolásra még pár napot várni kell. Az idő is viszonylag enyhe, az embernek nincs karácsonyi hangulata. De elkezdtem, elkezdtünk egy karácsonyváró albumot, és a mai napra nem jutott semmi esemény. Előszedtem hát a mákos bejgliből a mákot, hogy csupán a cifrázás kedvéért kerüljön egy ilyen töltelék is az albumba. De hogy ne legyen teljesen szimpla, adtam hozzá egy kis pluszt is, amitől számomra különlegessé vált.

Így készült:

Nyolcrét hajtott papírlapra rajzoltam egy választott motívumot, ollóval kivágtam, vastag kartonra másoltam és sniccerrel óvatosan kivágtam a vonalak mentén. Kicsit tavaszias papírcsipkém lett, de hatásában az ablakokat díszítő papírdekorációkat, hópelyheket akartam felidézni. Csillogó arany kartont használtam hozzá.


Itt jobban látni az aranyszínű karton csillogását, alatta pedig a fehéret, ami szintén csillog.


Szerintem gyönyörű az árnyék, amit a mögötte lévő papírra vet:


Szerintem ez egy tipikus töltelékes oldal. Igazából nem olyan időigényes, mint amilyennek tűnik, úgyhogy ha tetszett és kedvet éreztek hozzá, vágjatok bele bátran, mert látványos lesz a végeredmény.
Holnap pedig Rékánál gyönyörködhetünk ismét, én már alig várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése