2011. október 17., hétfő

Remember

A nyárias szeptember után megérkezett végre az ősz. Végre, mert akárhogy is szeretem a meleget, valahogy nem igazi az ősz a sárguló-piruló hulló falevelek, a hűvös, ködös reggelek, a borongós esők nélkül. Néhány napja még azt vettem észre, hogy a hűtőnkben még mindig van behűtve kedvenc citromos sörünkből, ami csalhatatlanul a nyarat idézi, ahelyett, hogy forralt borral melengetnénk testünket-lelkünket. Eljön annak is az ideje... Kicsit fázunk, de ha kisüt a nap, milyen jó végre sétálni az avarban, gyönyörködni az őszi fényekben, és utoljára megmelegedni a nap egyre gyengülő sugaraiban fürdőzve. A Yabo havi kihívásában az ősz színeit idézzük fel, kiindulásként az őszi Yabo-s címkekészlet színeiből inspirálódhatunk. Csupa meleg szín: csokoládébarna, dohány, narancs, bordó.
Készítettem egy inspirációs oldalt a kihívásra. Eredetileg más volt az elképzelésem. Szüreti témát szerettem volna feldolgozni, és végre festeni egy kicsit, de nem úgy alakultak a dolgok, ahogy akartam. Sürgetett az idő, és szerencsémre tartalékban ott voltak a régi temetői fotóim, amit hol máshol, mint a szombathelyi Szent Márton temetőben fényképeztem néhány évvel ezelőtt.

Kicsit szomorkás hangulatot idéztem fel, de hát az ősz sem áll csupa napsütésből, és a halottainkra is ekkor emlékezünk. Rég elhunyt szeretett nagymamám járt az eszemben, miközben összeraktam az oldalt.
Szép napot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése