2011. augusztus 7., vasárnap

Yabo Challenge - Vitamin kihívás

Néhány hete (vagy hónapja) Borka keresett meg és kért fel, legyek CT-tagja a Yabo kihívás blogjának. Örömmel, és szívesen fogadtam a megtisztelő felkérést, és gondolkodás nélkül igent mondtam. Azonnal ötletek, témák, mindenféle gondolatok a jártak fejemben, egészen izgatott lettem attól a nem is jelentéktelen eseménytől, hogy életemben először CT-tag lettem. Mostantól fél éven keresztül az én munkámat is láthatjátok az inspirációs oldalak között.
Igyekszem megfelelni a rám szabott feladatnak. A mostani kihívás témája is az én fejemből pattant ki. Itt a nyár, és vele együtt a friss gyümölcstől roskadozó gyümölcsfák, a kertben bőven teremnek a zöldségek, minden tele van vitaminnal. A Yabo kihívás témája éppen a vitamin. Nézzétek meg a leírást és az inspirációs oldalakat, aztán szálljatok be a hűsítő nyereményért!
A nyeremény pedig nem kevesebb, mint ez az üdítő nyári színekben pompázó csomag:


Szerintem nincs olyan háztartás, ahol nyáron ne készülne literszám lecsó. Én már tavasszal alig várom, hogy olcsóbb legyen a paradicsom és a paprika, és lehessen végre lecsót enni. Nagy nyári kedvencem a lecsó (a fagyi mellett, naná!), tojással, tejföllel, túrós tészta tetejére. Ezt scrappeltem meg. Címként egy Pál Utcai Fiúk dalcímet választottam. Sk díszek kerültek az oldalra: egy paprikát félbevágtam, befestettem és papírra nyomdáztam, a magokat egy ecset végével pöttyöztem. A paradicsomot színes kartonból vágtam ki, a hagyma egymásra rakott körökből áll... Kicsit olyan befejezetlennek tűnik az oldal, csak félve merem megmutatni, elkapkodtam azt hiszem, de újat már nem volt időm csinálni.
Íme az én inspirációs oldalam a kihívásra:

Részletfotók:


Remélem elnyerte tetszésetek a kihívás, és minél többen jelentkeztek a nyereményért.

1 megjegyzés:

  1. hu, Nóri, ez nagyszerű... megértem, hogy örülsz neki...
    és jó ez a vitaminos kihívás is... milyen jó lenne jelentkezni rá... no, de majd meglátjuk, nem sok időm van mostanság szkreppelni...
    elkészültem közben a PIF ajándékoddal és postáznám is, ha megirnád a cimedet... a andi3kosa kukac gmail pont comra... köszike és puszka

    VálaszTörlés