2011. július 5., kedd

Medencében

Csináltam egy gyors oldalt megint. Korábban nagyon tetszett ez a digi oldal (már jó régen mentettem le és sajnos nem tudom honnan), különösen a festős stílus. Nem tudom, hogyan készült az eredeti, mert nem értek a digihez, de tetszik, hogy a nagyobb fotóból kiemelt az alkotó egy négyzet alakú részt, a körülötte lévő területet pedig festést imitálva oldotta meg. Íme az inspiráló oldal:

Nekem most nagyon bejön ez az elrendezés, most már ez a harmadik oldal a sorban, amelyre ráhúzható az átlós forma, de valahogy ezt kívánta meg a kompozíció. Akvarellpapírra pecsételtem először hullámszerű indákat, majd jöhetett a kedvenc türkiz anilinfestékem (egyébként mezei papírboltban is láttam tegnap ilyet a vízfestékek között), amire fekete pacákat ejtettem. A fotót négyzet alakúra vágtam és fehér alátétre ragasztottam. A cím és a szöveg sk. Minimál, de így jó ahogy van.


Részletfotók:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése