2011. május 10., kedd

Marci és a fekete szemek

Egyszerűen nem tudok betelni ezzel a képpel, ami már harmadszorra került fel a blogra. Annyira gyönyörű ez a gyerek, igazi kis szívtipró. Már kicsinek is ilyen tündéri volt, én meg nagyon büszke vagyok amikor azt mondják hogy mennyire jóképű meg milyen jó pasi lesz belőle. Nem is tudom, kire ütött ez a gyerek... De annyira édes, és úgy tud nézni azokkal a gyönyörű majdnem fekete szemeivel, hogy jaaaaj... huncut, vagány, ravasz kis casanova.
A húgom esküvőjén a fotós is nagyszerű témát talált benne, nagyon jó képeket készített róla. Persze, ez a kedvencem.


Eredetiben is fekete-fehér a fotó, és az esküvő apropóján szándékosan választottam elegánsabb, visszafogott színeket. A háttér szürkéjén bézs-barna-szürke papírok (Bo Bunny Andrea Victoria-kitből meg maradékok máshonnan). Egyetlen színként a türkizt használtam (virágok, gomb). A virágdíszek sk készültek maradék textilek felhasználásával. A színek kiválasztásánál egyébként nagy hatással voltak rám Jennifer Johner és Marcy Penner oldalai. Úgy gondolom, a színes oldalak, a festés jobban megy nekem, de ehhez a fotóhoz valahogy nem illett a rám jellemző stílus, ezért kerestem olyanokat, akiknek pasztell világához jobban illik a választott kép (azért egy kis fekete pacázást nem hagytam ki). És bár eléggé visszafogott lett a végeredmény, még így is soknak érzem a díszítést, a fotó talán egy még egyszerűbb elrendezést követelne meg. Elrontottam volna? Be kell hogy valljam, végül is tetszik, de legközelebb próbálkozom azzal ami jobban megy.
Részletfotók:


xxx
Nóri

1 megjegyzés:

  1. Én is odáig vagyok ezekért a szemekért! Nagyon tetszik az oldalad Nóri!

    VálaszTörlés