2011. február 28., hétfő

P.I.F. - nálam is


Mostanában felütötte a fejét a P.I.F. scrappes körökben is, már többeteknél láttam, és nem azért nem jelentkeztem, mert nem szeretek ajándékot kapni, hanem mert belegondoltam, hogy én mit adhatnék. Aztán Megláttam Izzie-nél és nem gondolkodtam, mert nem szeretnék lemaradni egy akármilyen apró ajándékról Izzie-től. És most törhetem a fejem, hogy én ugyan mit, mert hát ugye a szabály az szabály. Van majdnem 365 napom. És ezúttal várom azon kedves olvasóim jelentkezését is, akik szeretnének egy ajándékot tőlem.

A játékszabályok pedig:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.

2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, melyet én készítek. Az ajándékot a következő 365 napon belül eljuttatom a szerencsés jelentkezőknek.

3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik a felhívást a blogjukban és továbbviszik a fent leírtak alapján (Csak ebben az esetben jár Tőlem az ajándék!)

1 megjegyzés:

  1. Szia Nóri, jelentkezem a játékra! Nekem még elég fiatal a blogom, nem tudom lesz e 3 jelentkezőm, de ha innen valaki lemarad...
    Ha elfogadod a jelentkezést, akkor írj vissza! Tetszik, amiket csinálsz, az alázat, ahogy hozzáállsz a dolgokhoz, szerintem ritkaság a mostani önző, rohanó, másokat semmibevevő világban!

    VálaszTörlés