2010. november 17., szerda

Ősz a parkban

Ezt a címet adtam a következő scrapbook oldalamnak. Kivételesen én szerepelek rajta, egyik őszi sétánk alkalmával fényképezte a férjem.
Rengeteg maradék papírom van. Mindig megfogadom, hogy addig nem veszek új papírokat, amíg többé-kevésbé el nem használom a régieket, de persze sosem sikerül betartanom... gondolom, nem vagyok ezzel egyedül.
A kép színeihez nagyon passzolt ez a szép csíkos BoBunny, ehhez mindenképpen ragaszkodtam, a többi papírt a maradékokból szedtem össze. A türkiz virágoknak is végre lett helyük. Tegnap éppen a kezembe akadt takarítás közben egy makk kupakja, azt is felragasztottam az oldalra. A boltból hazafelé meg begyűjtöttem egy ágacskát és egy juhartermés darabot, de a "boszorkányorrot" leszedtem róla, az már túl sok lett volna. A cím első részét kisollóval vágtam ki, a második része epoxi matrica.
A végeredmény elnyerte a tetszésemet, főleg a színek és az elrendezés miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése