2010. október 27., szerda

Karácsonyi készülődés

Nagyon tevékenyen telnek a napjaim, nem érek rá unatkozni a nagy munkanélküliségben. Vagyis inkább állástalanságot kellene írni, mert munkát azt mindig találok magamnak. Ami ugye nem is munka, hanem szórakozás... És hogy még több dolgot csináljak, kitaláltam, hogy gyöngyfűzést fogok tanulni. Gyerekkoromban szerettem fűzni, anyutól mindig gyöngyöket kaptam, de csak sorba fűztem egymás után a gyöngyöket, ahogy tetszett. Meg is maradtam ezen a szinten sokáig, de szeretnék továbblépni. Már kétszer el is jutottam ide, vannak szerszámaim, és igyekszem minél több mindent elsajátítani. El is kezdtem valamit, de nem rakom fel, mert meglepetés lesz.
A múlt alkalommal beleszerettem valamibe a kirakatban. Nem tudtam ellenállni neki, és már a karácsonyi kiegészítőkre gondolva megvettem ezt:


Ugye milyen édes?

Ez adta az inspirációt az idei karácsonyi díszeknek.
Két évig lila színben pompázott a karácsonyfánk, ideje színt váltani.
Az idei karácsonyunk meghatározó színe a piros lesz, fehérrel, nyersvászonnal kombinálva. Az egyik fő alapelv pedig a "recycling" lesz. Feltúrtam a rongyoszsákot és a kidobásra ítélt ruhákat megmentettem. Már előre készítettem néhány "kollekciót".

Piros-natur:




A kockás anyag a férjem által leselejtezett ing, és nekem pont piros kockás anyag kellett. A bézs anyagért Dorka kinőtt ruháját vágtam szét. Egyedül a nyersvászon anyag és a túró rudi-pöttyös bolti. A feliratos szívek a bejárati ajtót díszítő koszorúra kerülnek majd.

Natur kollekció:



A kockás anyag valamikor az én szoknyám volt. Egyelőre csak szívek vannak, csinálok még más formákat is.

Végül jöjjön a piros-fehér:


Muszáj volt a bögrét megcsinálnom filcből is. A piros pompomos csizmácska az egyik kedvencem.
Varrásban nem vagyok valami ügyes, még mindig nagyon egyenetlenek az öltéseim. Néhány díszt viszek majd az üzletbe is a kirakatba, azt hiszem a piros-fehérekből. De még tervezem, hogy új formákat csinálok mindegyikhez.
Nektek melyik tetszik?

6 megjegyzés:

  1. Tök jók lettek!Nekem a kockás szívek és a fehér kiscsizma a kedvenceim.Én filc hóembereket varrok éppen a fára,de a csizma nálam is tervbe van véve.Úgy látszik már mindenki karácsonyi hangulatban van.:)Ha készen lesznek megmutatom.

    VálaszTörlés
  2. a csizma, nekem azok a kedvenceim... de mindegyik szuper, szép karácsonyfátok lesz... én még csak gondolatban kezdtem tervezni az adventi naptárt, jövő héten vakáció, igy én is hozzálátok... annyira jó, hogy ilyen közel a karácsony

    VálaszTörlés
  3. Hogy te milyen ugyi vagy :) Nekem a "HOME" feliratos szivecske a kedvencem.

    VálaszTörlés
  4. Egyik helyesebb, mint a másik.
    Én nem is tudok választani, de imádom pl a pöttyösöket!

    VálaszTörlés
  5. Az összes kedvenc :)
    Én is neki szeretnék állni, de mindig van más teendő...

    VálaszTörlés
  6. Hol tudtok anyagot venni? pöttyöst?

    VálaszTörlés