2010. október 6., szerda

Foltok

Az arcfestős sorozatból született még egy oldal. A végén jöttem rá, hogy Dorkáról nem is ezt a képet akartam beletenni, de akkor már megvoltak a dudlik, és nem akartam visszaszedni.
A gazdasági válság megint erősen beleszólt az oldalba: akvarellpapír, némi festék, dudlik, egy kis cérna szerepel rajta.
Eredetileg egy digi oldal lifteltem. Nagyon tetszett az elrendezése és a merészen körbevágott fotók. Ilyen nekem is kell! A buborékfóliás festést is átvettem. Először egy Mikiegér-formát vágtam ki papírból és maszkoltam körbe, majd miután levettem róla a maszkot, csináltam még néhány bubifóliás meg tescos-dekoros festést a papírra. Néhány pacát is ejtettem, aztán el is akadtam, mígnem kitaláltam, hogy dudlikkal fogom feldobni. Kivételesen most a cím tetszik a legjobban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése