2010. szeptember 13., hétfő

Fényképcserés adok-kapok

A Scrap.hu-n nemrégiben új, izgalmas játék indult, amire én is jelentkeztem. Sorsolás döntötte el, hogy Bebynek készítsek oldalt. Egyik kisfiáról küldött egy képet, amin éppen egy hatalmas és egy kisebb Malackát ölelget. Túl sötétnek találtam a fotót, ami nem kis fejtörést okozott. Először egészen más ötletem volt, aztán nem úgy jött össze, ahogy szerettem volna... aztán napokig ültem felette tanácstalanul, míg végül ki is csúsztam a határidőből egy kicsit. Azért igyekeztem, és remélem elnyeri majd a tetszését.
A háttérnek egy strukturált akvarellpapírt választottam, erre festettem(előtte gyertyával pöttyöket rajzoltam a papírra) és pacákat ejtettem rá. Használtam a vágógépemet is (nemrégiben vettem a Lidl-ben), perforáció módban néhányszor végigtoltam alatta a papírt, és a fotóról is így vágtam le a felesleget. Mivel a kisfiút Simonnak hívják, és bizonyára kedveli a Micimackót is, így a szavak összegyúrásából született a cím. Egy gyertyadarabbal rajzoltam a betűket, majd utána színes festékkel festettem köréjük, négyszögeket vágtam, tintáztam és felragasztottam. Az "ó" betű alól Füles farkát jelképező zsinór lóg ki kis masnival...
Varrtam egy keveset, és sk virágok díszítik.
Végül is nem hazudtoltam meg magam, már ami a színvilágát illeti. Vidám, tarka összevisszaság lett. Remélem tetszik majd a gazdájának.


És a részletfotók:






Nagyon szerencsés vagyok. A játékban Éva készített egy gyönyörűséges oldalt az általam küldött képből, amivel sikerült nagyon meglepnie. Olyan csodaszépek azok a virágok! Az egész nagyon különleges, nagyon tetszik a színvilága is. Először nem tudtam, hol is fogom tárolni, tasakba vétek lett volna beletenni, és féltem, hogy a tapizástól megsérül. Hamar döntöttem: másnap irány a képkeretező! Most a nappali falát díszíti, és mindenkinek dicsekedhetek vele!


Egy fehér keretet választottam hozzá, de mivel nem volt elég mély, a képkeretező készített üvegből egy tálcát a keret mögé, hogy ne sérüljenek a virágok. Szerintem nagyon szép lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése