2010. augusztus 23., hétfő

Mindenféle
Végre megint scrappeltem egy kicsit. Lassan vége a nyárnak, és ezzel az oldallal búcsúzom a nyártól és a vidám felfrissülésektől a strandon. Színekben tobzodó, izgis oldalt akartam, és az is lett. Háttérnek a Yabo-s nyereményemből a sárga kartont választottam. Erre ragasztottam a különböző maradék csodás BoBunny és egyéb papírokból kivágott köröket, illetve dekorgumiból kivágott kört mártottam festékbe és nyomdáztam vele a papírra. A fotók szinte elvesznek a sokféleségben, de inkább a részletekre helyeztem a hangsúlyt, és a nyár sokszínűségét próbáltam kifejezni a sok apró részlettel. Minden díszítő sk, ez alól csak a kínai crocsról leeső csillag papucsdísz kivétel.



Az utóbbi hetekben készült két filckép is megrendelésre a húgom barátnőinek. A dinós nagy sikert aratott a fiúk körében.



A gyerekek kinőtt nadrágjaiból pedig varrtam egy-egy babzsákot az enyéimnek is:


És vettem magamnak egy kis gyönyörűséget a karneváli forgatagban. Tavaly vettem az első pár horgolt fülit ugyanitt, és most az első utam ide vezetett. Ugye milyen szééép?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése