2010. július 13., kedd


Hippis oldal

Így nevezte a férjem, amikor látta az oldalt készülőben. Hát, igen, egészen nosztalgikus hangulatom lett tőle, miközben festettem a hullámos keretet, és rajzoltam a virágokat meg a betűket. Elmerengtem a régi szép időkön, amikor még gyöngyvirágokkal hímzett trapézfarmerben, gyöngyös ingben, tolldíszes nyakláncban (amilyen Woofnak is van a Hair-ben) jártam, és a táborban 12-szer néztem meg a Hairt egy hét alatt. Jaj de szép is volt! Akkoriban jó volt álmodozni arról, hogy de jó volna egyszer igazi virággyereknek lenni, és pénz nélkül járni a világot egy gitárral a nyakunkban, dalért és költészetért cserébe némi hajlékot és elemózsiát remélve. Máig érzem, hogy van bennem némi csavargóvér, és szeretnék elindulni messzire, világot látni. Most például Santiagóba, amióta láttam róla egy dokumentumfilmet, meg amióta az egyik ismerősöm visszajött a Mariazellben tett zarándokútjáról.
Ábrándok, vágyak, célok. A számomra fontos dolgokat írtam össze és foglaltam oldalba, amelyek átsegítenek a mélyponton. Remélem ezek mindig jelen lesznek az életemben. Most vettem észre, hogy néhány dolog kimaradt (=books, art).


És a részletfotók:



Szép napot mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Ez nekem nagyon tetszik!! A szivárványszínű keret a kedvenc! De az egész eszméletlen! Szerelmes vagyok ebbe a korszakba, és mindenbe ami ehhez köthető. Az alakuló egyéniségem is eléggé befolyásolja, kezdek hippisedni. :o)

    VálaszTörlés
  2. Nóri, nálam megállt a világ, csak nézem nézem és nem bírok vele betelni... nagy varázslat ez tényleg... nem is lehet elmondani mennyire... és én, aki nem szeretem az angol szöveget akkor, mikor a magyar nyelvünk annyira szép, tökéletesnek, sőt nagyon ideiilőnek találom, hogy mindezt angolul fejezted ki... rengeteg munkád lehet benne, de egyszerűen szerelmetes lettem a végeredménybe

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik az oldalad, bár tőlem mindig is messze állt a hippivilág, vagyis volt egy időszak, mikor tarisznyát hordtam és hosszú szoknyákat, meg hajamba fonal volt fűzve, ilyenek, de az eszmét annyira nem vallottam soha magaménak, annál konzervatívabb vagyok- hehe. De a Hair egy jó film, a zenéjét is imádom. Talán mégse áll annyira távol tőlem a hippiskedés;-)?

    VálaszTörlés