2010. július 26., hétfő

Gyerekes dolgok

Bizonyára már mindenki tudja, hogy a kislányom ló-mániás, azt viszont kevesen, hogy kb. egy éve díjugrató akar lenni, és ezt tudatosan mondja, én meg már megint nem vittem el lovagolni, pedig megígértem hogy nagy lovon fog lovagolni tanulni, de 35 fokban nincs szívem kivinni a napra. Tegnap viszont elkészült az első önálló ló rajz, nagy örömmel újságolta hogy tud lovat rajzolni, meg is mutatom nektek:


Mostanában nem csináltam filceket, de most visszatértem hozzá.
Elsőként Dorka egyik rajzát ültettem át filcre: egy méhecskét rajzoltam át és varrtam ki.


Aztán ő is kedvet kapott a rajzoláshoz, és egy maradék fehér filcre ezt a csigát rajzolta, amiből én persze rögtön készítettem is egy kitűzőt.



Megint annyi ötletem van, és anyu is megkért, hogy készítsek egy képet a volt munkatársa kisfiának, meg egyet neki is, amivel dicsekedhet és némi hasznot remélve - üzleti megfontolásból - mutogathat, hogy ezáltal fellendítse ilyen irányú tevékenységemet a mostani szűkös helyzetben.





Eredetileg a virágos készült anyunak, de nagyon kislányosra sikeredett( hol lehet kapni pasztell színű filceket?), és más ötletem is van... Az autós készült a kisfiúnak.

2 megjegyzés: