2010. június 20., vasárnap

Két akvarell

... pontosabban vegyes technika. Anyuék a hónap végén Erdélybe mennek néhány napra. Erről eszembe jutott, hogy amikor 4 éve az új családi házukba költöztek, festettem nekik két képet a szoba falára. A téma Erdély, és az egyik képen egy szász falu részlete, a másikon egy székelykapus ház van. 11 évvel ezelőtt egy egyetemi kirándulás alkalmával voltam Erdélyben, ott fotóztam a képeket, amikről az akvarellek készültek. Anyunak volt egy levelezőtársa gyerekkorában Erdélyben, most sikerült kinyomozni, hogy Brassó mellett laknak. 45 éves ismeretség van mögöttük, ami hosszú évtizedekre megszakadt, és most itt lesz az alkalom, hogy életükben először személyesen is találkozzanak. Hát, mennék én is örömmel, és biztosan tennék egy kis kitérőt én is egy személyes találkozó ürügyén... De addig is a blogon keresztül kísérem figyelemmel gyönyörű munkáit és élvezetes beszámolóit.


1 megjegyzés:

  1. ha talántán rám gondolnál -és ezt nagy megtiszteltetésnek venném- bármikor, bármeddig, bárkivel... a festményeid pedig lenyűgőzőek...

    VálaszTörlés