2010. május 3., hétfő

Régebbi oldalak

Épp itt az ideje, hogy feltöltsem és megmutassam azokat a hagyományos oldalakat is, amelyeket a blogírás kezdete előtt csináltam.

2009. februárjában készítettem el az első oldalamat, amit már meg mertem mutatni a scrap.hu galériájában is. A "Tél" címet viseli, és a különlegessége, hogy a hátteret egy csillag alakú fürdőszobai csúszásgátlóval pecsételtem világoskék akrillal, majd a maradék felületet ezüst lakkfilccel pöttyöztem. A kép szélét akrilba mártott vastag karton élével díszítettem. A felirat úgy készült, hogy egy műanyag lapra kevés akrilfestéket nyomtam, elkentem, majd az ujjammal tükörírással beleírtam a "TÉL" szót, aztán egy papírlapot fektettem az egészre és átvittem rá a festéket.


"Végre tavasz", egy másik kép Marciról. Itt egy papírtáskából téptem a középső virágos sávot, és kipróbáltam a varrást is.



Újabb kísérlet háttérpapírra: világos alapra az ujjammal nyomdáztam köröket, majd színes ceruzával rajzoltam körbe őket. Madeiraszalagot és selyemzsinórt varrtam a kép köré.



Az egyik kedvencem a régi oldalaim közül "Az első motor". Nagyon élveztem csinálni. Alig észrevehetően Marci első cipőjének talplenyomata is látható a képen. A cím és a kis nyilakba írt szavak a kedvenceim.



Az első liftelt oldalam a "Hó". Az egyik fotót merészen megnyirbáltam. A filc virágokat saját kezűleg készítettem, a címet meg próbáltam Jégkorszakosra formázni, akkoriban nagy kedvencük volt a gyerekeknek.



Ezt a nyári oldalt is szeretem a színei miatt, az első alsópáhoki nyaralásunkat örökíti meg.



"Zsúr": Dorka először volt szülinapi buliban.



Az első oldalam, ami sok elismerő kritikát kapott, főleg az elrendezés miatt. Pedig még scrapbook papír sincs rajta.(A flip-flop papucsról azt hittem, én találtam ki, de utána láttam több portálon is.)A zöld karton szélét ceruzával firkáltam körbe, saját filcvirágok díszítik, és a cím is saját, és nagyon illik az oldalhoz. A papucs dekorgumiból van.




A többit majd később.
Szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés: