2010. március 31., szerda

A táppénz előnyei és egy oldal

Vasárnap csúnya náthám volt, egész nap folyt az orrom, enyhe hőemelkedéssel kombinálva, ami nekem elég okot adott arra, hogy másnap ne menjek dolgozni. Persze a másnap is ugyanolyan volt, némi örömforrás azért jutott, mert netezhettem kedvemre és Merikától kaptam egy meglepi húsvéti lapot. Estére felment a lázam 38.4-re, aminek persze megint csak örültem. Kedden el is mentem dokihoz, némi jobbulást tapasztalva és terveim szerint szerdai munkába állással, de a dokim még otthon marasztalt, én pedig nem tiltakoztam. Hazaérve újabb két lap fogadott, Éva húsvéti lapja és Mildici meglepije, nagyon örültem nekik! Délutánra megint felment a lázam, de határozottan jobban éreztem magam a korábbi napokhoz képest.

Ma pedig végre alkothattam, és el is készültem egy liftelt oldallal. Timcsoca és Izzie kihívására készítettem, de újfent benevezem Yabo kihívására is, a hónapban ez lesz a második oldalam ott.
Szürke kartonra dolgoztam, amit feketével fröcsköltem, erre egy négyzetes kompozíció került, amihez felhasználtam a Timcsocás nyereményemből egy keveset, Lidlis kartont, sötétzöld szizálszerű anyagot régről, fa virágot, Marcsitól domborított falevelet, kört, a fotó leeseő darabját, fa békát, gombokat, üveggyöngyszerűséget és pici szalagot. A bal felső sarokba pedig egy bélyeget ragasztottam.

És a részletek:

További szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Szia drága, szerencse, hogy erre jártam, mert valami zavar van az erőben, ugyanis nem kaptunk Tőled jeletkező emailt, se bejegyzést, ezzel az oldallal! :) Amúgy gyönyörű és várjuk szeretettel, csak dobj egy levélkét! :D

    VálaszTörlés