2010. február 25., csütörtök

HULIGÁN
-Mint a régi szép időkben-

A scrap.hu-n tegnap indult egy új kihívás, "Mint a régi szép időkben" címmel. Célja, hogy mint a kezdetek kezdetén, csak otthoni alapanyagokat, maradékokat lehet felhasználni az oldalunkhoz.

Nagyon szeretjük az ausztriai várakat. Egyik évben Güssingbe látogattunk, ez volt Dorka első külföldi útja. A kép is ott készült, a vár tövében. Olyan vagány rajta a nadrágba dugott kézzel és a kaviccsal a kezében, hogy muszáj volt megörökíteni.



Háttérpapírnak egy háztartási csomagolópapírt választottam, ezt fröcsköltem fehér és fekete akrilfestékkel. A fotó köré fehérrel sávokat húztam. Mivel a vár maga nem látszik a képen, ezért lerajzoltam a bal sarokba, és mellékeltem egy térképvázlatot is. Egy helyen kivágtam a háttérpapírt, a széleket felpöndörítettem, alá újságpapírt ragasztottam. A papírszalagokat lyukasztóval dekoráltam. A virágokhoz felhasználtam domborpapírt, tapétát, gombokat. A kavicsok kartonból készültek (vastag kartonból ollóval durván formára vágtam, a szélét gömbölyűre csiszoltam, majd akrilfestékkel, szivaccsal befestettem). A jobb alsó sarokba néhány vagány patentot varrtam.







1 megjegyzés:

  1. Azzztaaaa!!! Jó gyors voltál!!! Szuper lett ez az oldalad, de a többi munkád is nagyon tetszik!!! Gratulálok, csak így tovább!!!

    VálaszTörlés