2010. február 19., péntek

2+2 kerék + BLOG CANDY

Timcsoca és Izzie 6. kihívására készítettem az alábbi oldalt. Megadott téma szerint valamilyen járműnek kell szerepelnie a képen. Dorka pótkerekes biciklijét választottam.
Dorka mindig a legkisebb volt a korabeli gyerekek közül, és biciklizni és elég későn tanult meg, mert nem ért le a lába a pedálig.



Egy laza kis oldalt szerettem volna csinálni. Előkotortam a dobozból Marci gumikerekű traktorját, az egyik kereket tintáztam, aztán tettem néhány kört vele a papíron, így született a keréknyom. A virágok, a faág, a madár, a cím mind sk.

ÉÉÉÉÉSSSS!!!
NYERTEM! Timcsoca és Izzie 5. kihívásának én lettem a nyertese! Nagyon örülök, mert csodás papíroknak lehetek a tulajdonosa! Ugyanezzel az oldallal a Yabo kihívásán 3. lettem, szóval köszönöm mindenkinek, akinek tetszett!

ÉÉÉÉSSSSS!!!!
Atyus hatalmas csomag blog candyt sorsol az 10000. látogató elérése alkalmából! De jó lenne megnyerni!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a keréknyomos ötlet... az oldal pedig szuper lett... jók a sajátkészítésű díszítőid... és gratula a nyereményekhez...

    VálaszTörlés
  2. Nálam is a keréknyom a kedvenc! Óriási ötlet! :)
    Felírtalak a candy-s listámra. ;) (Ja és nem 1000 hanem 10000! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes és szépen kivitelezett oldal!A keréknyom tényleg állati klassz!...de a többi sk.kiegészítő is csodás!:)

    Köszi,hogy részt veszel a kihíváson!

    VálaszTörlés