2010. január 27., szerda

Becsomagolva

Izzie és Timcsoca 4. kihívására készítettem az alábbi oldalt Marciról. A kihívás témája a festés volt. Ha már festés, gondoltam, kipróbálom az art journalt. Hát, nekem tetszik a végeredmény, remélem nektek is! Szerintem még fogom alkalmazni ezt a technikát.

Volt egy korábban elrontott, tépett papíros hátterem, ezt festettem át terrakotta és fehér akrilfestékkel, több rétegben. Széles ecsetem nem volt, szivacsot használtam a festéshez, ami nagyon jót tett a háttérnek, mert átlátszóbbak lettek a rétegek. Az utolsó fehér réteg alá virágokat pecsételtem (saját készítésű bélyegzővel), és tettem néhányat a rétegek fölé is. Néhány bélyeget és borítékról levágott postai elemet használtam díszítésként, a szíves bélyeget Marcsitól kaptam. A kommentcímke egy szótárlap, irodai kapoccsal rögzítettem. A felirat újságbetűkből áll. Gémkapocs, spárga, sk virág, Winklerből háttérpapír van még a képen.

1 megjegyzés: