2009. december 7., hétfő

Karácsonyi készülődés

Tavaly kitaláltam, hogy a fenyőnket lila díszek díszítsék. Ám az üzletekben akkor még hiába kerestem lila díszeket, csak keveset találtam. Ezeket még tavaly vásároltam:



Kénytelen voltam saját magam elkészíteni a hiányzó díszeket. Mielőtt felfedeztem a scrapbook-ot, sok mindent csináltam filcből, így adódott, hogy a díszek is ebből legyenek. Gyönyörű lila színű filcem volt, és hozzá lila flitterem. Ezüst és lila gyöngyöket, glitteres ragasztót,a felfüggesztéshez organzát használtam még. A végeredmény pedig a teljesség igénye nélkül:



Ezek pedig az idei szerzemények:



Alig várom, hogy lilába öltözzön a fánk! Tavaly is nagyon hatásos volt, az idén még szebb lesz!

3 megjegyzés:

  1. Nóri ezek naaagggyyyyoooon jók!A Timi is lila fát szeretne!:)

    VálaszTörlés
  2. Húú, de szépek. Idén nálam a kék-fehér-ezüst dominálna, így lopok Tőled néhány ötletet. Azok a "havas" díszek hogyan készültek?

    VálaszTörlés
  3. Érdekes a lila ötlet, kíváncsi vagyok majd a fádra! A filc díszek a gyönggyel valóban szépek!Én még maradok az óarany-bordó változatnál!

    VálaszTörlés