2009. december 22., kedd

Ajándék képek

A scrap.hu karácsonyi képeslap stafétájában Mildicinek készítettem egy lapot. Idén a hóember volt a favorit nálam a karácsonyi képeslapokon, a Verve stamps oldalán nagyon helyes hóemberre bukkantam,azt fejlesztettem tovább saját elképzeléseim szerint.


A hópelyhes hátteret Marcsi Cuttlebug-jával csináltam, köszönet érte!

Jovi után következtem a sorban, így tőle kaptam az első scrap-es képeslapot:

Nagy becsben tartom, mert nagyon hálás vagyok, amiért tagja lehetek egy ilyen fantasztikus csapatnak. És bár van szerető férjem, gyönyörű gyerekeim, de a scrap.hu boldoggabbá teszi a mindennapjaimat.

Karácsonyi ajándék

A barátnőm megkért, hogy készítsek egy-egy lapot a gyerekeiről a dédiknek. Ez volt az első, amit megrendelésre készítettem. Lidlis, Winkleres papírokat használtam, és remekül illettek hozzá a Praktika karácsonyi mintaívének rajzai. Itt vannak tehát az alkotásaim Mátéról és Katáról:






Ezek pedig az én gyerekeimről készültek a nagyszülőknek:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése