2009. december 4., péntek

2 oldal

1. Csíííz
Szeptember elején a veszprémi állatkertben voltunk. Ragyogó időnk volt. Elhatároztuk, hogy megkíméljük magunkat már az elején a hisztitől, ezért, hogy kihagyjuk a bejáratnál lévő ugrálóvárat, a hátsó bejárat felől közelítettük meg az állatkertet. Jó egy órás túra után végre megérkeztünk. Az erdei sétaút kavicsos-sziklás meredek emelkedőben folytatódott, babakocsival nem volt éppen ajándék. Dorka végig kérdezgette: "Messze van még? Mikor érünk oda?"
Végre megérkeztünk. Az állatok sütkéreztek a napfényben, jó képeket készítettem róluk. Dorka bátran etette zoo-csemegével az állatokat, és persze a pónilovaglás sem maradhatott el. Marci szunyókált egy picit apa vállán.



2. Téli szépség
Tavaly, az első óvodai téli fotózás alkalmával nagyon jól sikerültek a képek Dorkáról, máig a kedvenc képeim közé tartoznak. Olyan gyönyörű kislányom van!
Eredetileg a nyakában lévő pompom-ot akartam hangsúlyosabbá tenni, és szerettem volna, ha az köszön vissza a képen, de úgy nem tetszett. A fotót sikerült megmentenem. Régen szerettem volna egy körös elrendezést, most jött az ihlet. Pavelancsika és szrjudit inspiráltak, tőlük vettem az elrendezést. Marcsitól kaptam tescos dekorációs anyagot, most megtaláltam a helyét ebben az alkotásban. Legjobban a varrt gyöngyök tetszenek, meg a cím betűi.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése